Menu Close

Virtualiame renginyje „Mokytojo dienos dienoraštis“ pasidalinta gerosiomis darbo patirtimis bei įžvalgomis

Balandžio 25 d. įvyko Vilniaus rajono ikimokyklinį ugdymą teikiančių švietimo įstaigų virtualaus renginio ,,Mokytojo dienos dienoraštis“ paskutinis etapas. Pats renginys sudomino ir pritraukė ne tik rajono pedagogus, bet ir Vilniaus miesto. Į uždarąją grupę „MOKYTOJO DIENOS DIENORAŠTIS“ prisijungė daugiau kaip 50 pedagogų, pačiame virtualiame renginyje dalyvavo 23 pedagogai. Tarp jų buvo tiek meninio ugdymo mokytojai, tiek socialiniai pedagogai bei įstaigų direktoriai. Pranešimus skaitė ir apie savo patirtį dalinosi net 8 mokytojai. Renginį koordinavo Vilniaus r. Riešės vaikų darželio direktoriaus pavaduotoja ugdymui Ligita Kizina. Įžangos žodį tarė Vilniaus r. Riešės vaikų darželio direktorė Kristina Mikolajūnienė. „Mokytojo dienos dienoraščio“ apžvalga pasidalino mokytoja metodininkė ir renginio iniciatorė Agnė Rudytė. Pranešimus pristatė: Vilniaus r. Pagirių „Pelėdžiuko“ lopšelio-darželio mokytojos Ilona Paškevičienė ir Loreta Jusevičienė – „Patyriminis ugdymas – galimybė kurti, atrasti ir pažinti“, Vilniaus r. Rudaminos lopšelio-darželio mokytojos Diana Jurgo ir Aleksandra Obžilian – „Įdomus ir spalvingas ugdytinių gyvenimas mūsų darželyje“, bei Vilniaus r. Riešės vaikų darželio pedagogai: Jolita Selilienė ir jos pranešimas – „Ryto ratas: meninės raiškos ir emocinio intelekto kontekste“, Tatjana Ralovecienė – „Patirtinio ugdymo STEAM metodikos elementų taikymas ikimokykliniame ugdyme“. Jūratė Černiauskienė – „Sportas-sveikata, o žaidimas-geras laikas būti drauge“. Tik bendraudami ir dalindamiesi savo sėkmėmis ir nesėkmėmis, galėsime geriau suprasti ne tik save, bet ir atrasime vienminčius, kurių patirtis įkvėps naujiems atradimas ir primins tai, kas buvo pamiršta.

Skip to content